Üdv!
Lenne pár kérdésem a termékkel kapcsolatosan:
Én egy motorkerékpárban cseréltem komplett blokkot, és a gyári blokk egy 50ccm-es 6 tekercses generátort tartalmazott, az új blokkom pedig 110ccm-es, de csak 2 tekercses generátor van benne. Ebből kifolyólag abszolút nincs töltésem az akkumulátor felé, viszont szikrám az van rendesen és megy is a motor, de az akksit állandóan lemeríti így. Ezért az a kérdésem, hogy érdemes lenne-e erre lecserélnem a fesszabályzómat, vagy cserélnem kell a generátort erősebbre?
Admin
QUADMOTOR
2018. november 28. szerda
Üdvözlöm!
A 110-125ccm blokkokat 2 és 6 tekercses állórésszel is szerelik.
Ennek nincs köze a motor működéséhez és a töltéshez sem.
Mindkettővel ugyan úgy működik.
Gyárilag nem ez a feszültségszabályzó való hozzá, hanem a 63-408 cikkszámú.
Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatkezelési tájékoztató
Kérdése van a termékkel kapcsolatban?
Üdv!
Lenne pár kérdésem a termékkel kapcsolatosan:
Én egy motorkerékpárban cseréltem komplett blokkot, és a gyári blokk egy 50ccm-es 6 tekercses generátort tartalmazott, az új blokkom pedig 110ccm-es, de csak 2 tekercses generátor van benne. Ebből kifolyólag abszolút nincs töltésem az akkumulátor felé, viszont szikrám az van rendesen és megy is a motor, de az akksit állandóan lemeríti így. Ezért az a kérdésem, hogy érdemes lenne-e erre lecserélnem a fesszabályzómat, vagy cserélnem kell a generátort erősebbre?
Üdvözlöm!
A 110-125ccm blokkokat 2 és 6 tekercses állórésszel is szerelik.
Ennek nincs köze a motor működéséhez és a töltéshez sem.
Mindkettővel ugyan úgy működik.
Gyárilag nem ez a feszültségszabályzó való hozzá, hanem a 63-408 cikkszámú.